8 Eylül 2012 Cumartesi

Zeki Demirkubuz vs. Sırrı Süreyya Önder vs. Engin Günaydın


Bi punduna getirip yine İstanbul’dan Arıklı’ya kaçmayı başardım. İş güç vakti, sürekli yatışın ve İstanbul’dan kaçışın nasıl mümkün olduğu ve/veya Arıklı’nın neresi olduğu ise bu yazıyla ilgisi olmayan, işbu sebeple belki ileride (inşallah diyeyim) sözünü edeceğim mevzular...

Neyse, dün gece internette dolanırken içimde Bajar dinleme isteği hasıl oldu. “Birden” diyemeyeceğim zira buralara geldiğimden beri -pek de itibar etmediğim- haberleri takip etme alışkanlığım nüksetmiş, birbirinden sinir bozucu gündem maddeleri sonrası gayet arabesk dürtülerle (bu noktada yanlış anlanmak istemediğimden parantez açma gereği duyuyorum, zira arabeski  severim) Bajar dinlemek istemiştim. (Bir parantez daha açıp, Bajar’ın icra ettiği müziğe arabesk diyemeyeceğimi ama Duman ya da Hayko Cepkin gibi arabesk bir damar içerdiğinin de yadsınamayacağını söylemek isterim.)

Bu durumda ulu Youtube yardımıma yetişirken pek de alakasını çözemediğim bir şekilde Sırrı Süreyya Önder’le Engin Günaydın’ın sohbet ettiği bir videoyu, Bajar’ın bir videosunu takiben tavsiye ederek gecenin seyrini de değiştirmişti.

Nihayet sadede gelirsem, bazı mevzuları sonra bahsetmek üzere geçmeme rağmen lafı bu kadar uzatabildikten sonra diyeceğim odur ki, bu yazının konusu Zeki Demirkubuz’un Yeraltı filmi bağlamında Sırrı Süreyya Önder ve Engin Günaydın’ın “En Heyecanlı Yeri” adlı programda yer alan sohbetleri...

Filmdense bahsetmeyeceğim, zira ben de  Sırrı Süreyya Önder gibi filmi izlemedim : ) Zaten aylardır sinemaya gittiğim mi var, en son “Bir Zamanlar Anadolu’da”, o kadar yani.

Adet yerini bulsun, filmin fragmanı şurada bulunsun:



Sohbete gelirsek, videolar 2 bölüm halinde yayımlanmış. Youtube’ta gelişigüzel yer alan bir sürü video var, sanırsam sohbetlerin tamamı şu 2 videoda mevcut. Videoları sayfayı iyice kastırmamak adına embed etmiyorum, linkleri ekliyorum:

Hiç yorum yok: