19 Nisan 2012 Perşembe

Pamuk Şeker

Günlerdir bir yazı üzerinde uğraşıyorum. Birden içimde Devendra Banhart'tan nasıl bir Don't Look Back In Anger dinlemek hasıl oldu anlatamam. Devendra Banhart bana !f istanbul hediyesi. Yıl kaç hatırlamıyorum -yahu bakasım da yok- 2009 olsa gerek diyeyim yine de, "Eternal Children" diye bir belgesel filmde dinlemiştim kendilerini. Çok iyi filmdi doğrusu, bulursanız kaçırmayın. CocoRosie, Antony Hegarty, Devendra Banhart'ı benle tanıştırmış bu muhteşem filmde yer alan muhteşem insanlar içinde önceden haberdar olduğum tek isimse Vashti Bunyan'dı. Doğrusu aylarca da bu kişileri dinleyip durdum. Neyse şarkıya gelirsek, esasında Oasis'in -yanılmıyorsam 95 yılı çıkışlı- albümü (What's the story) Morning Glory?'de yer alan en sevdiğim şarkılardan. 12 yaşında annemin hediye ettiği kaset -o zaman kaset de vardı- ne sevindirmişti beni. Ben o versiyonu değil Devendra Banhart cover'ini paylaşmak istiyorum. Zira o da çok leziz olmuş bence. Videosu da ayrı güzel bu arada. 

Neyse çok uzatmak istemiyorum. Dinleyince 3-5 cümle yazıp paylaşmak istedim sadece:

Hiç yorum yok: